Mail van de dag

door vkredactieblog

Mensen die klachten hebben over de (bezorging van de) krant deponeren hun klacht vaak bij de online redactie. Dat kunnen we ze niet kwalijk nemen; wij zorgen wel weer dat ze op het goede adres komen. Het is echter voor het eerst dat we een mail krijgen met het verzoek om ook een loket voor het intrekken van een klacht te openen.

“Kan nergens m’n bezorgklacht intrekken op de site. Door een slaperige partner, die nee antwoordde op de vraag of de krant er al was (09.00 uur),en op een voor mij onlogische plek had gelegd, dacht ik dat de krant niet bezorgd was. Netjes aangegeven via de tel.bezorglijn. maar die klacht wil ik dus intrekken. Excuus voor jullie maar vooral voor de bezorger.”

Dus, bij deze: bent u bezorger in de regio Velp en herkent u zich in bovenstaande? U krijgt excuses.

Onlogische plek

Laurens Verhagen – Hoofdredacteur Volkskrant.nl

Advertenties