Alle artikelen. Ooit.

door vkredactieblog

laurens_klein4Sommige mails zijn te mooi om te laten liggen. Komt ie, integraal:

Geachte heer/mevrouw,

Momenteel ben ik bezig om alle artikelen die jullie ooit hebben geschreven uit mijn hoofd te leren. Ik ben op dit moment op 21 december 1996 aangekomen. Ik ben wel regelmatig wat spelfouten tegen gekomen, maar een joekel als deze wekte bij mij het gevoel van plicht op om deze aan jullie te melden.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/427921/1996/12/21/Van-het-kraken-van-de-chipkaart-wordt-je-niet-rijk.dhtml

Waarschijnlijk kunt u het al in de titel zien, ‘word je’ is uiteraard zonder ‘dt’. Ik zie graag dat deze spelfout verbeterd wordt en hoop bij deze een bijdrage te kunnen leveren aan jullie courant

We bedanken deze lezer. De fout is uiteraard hersteld.

